Přejít k obsahu webu
- Terminologické zakotvení věd o výchově a vzdělávání
- Filozofické základy věd o výchově a vzdělávání
- Pedagogika jako vědní disciplína
- Teoretické směry pedagogiky ve 20. století
- Cíle výchovy a vzdělávání
- Sociální, kulturní, ekonomické a politické kontexty vzniku moderního
- Koncept celoživotního učení
- Vzdělávací politika v mezinárodním a evropském kontextu
- Vznik a vývoj andragogiky
- Andragogika v systému věd
- Ohlas pragmatismu a humanistické psychologie v teoriích vzdělávání dospělých
- Kritické teorie společnosti a vzdělávání dospělých
- Profese andragoga
- Struktura vzdělávání dospělých
- Cílové skupiny ve vzdělávání dospělých
- Vývoj vzdělávání dospělých v českých zemích
- Aktuální stav vzdělávání dospělých v České republice
- Andragogická didaktika
- Didaktický proces
- Didaktické formy vzdělávání dospělých
- Didaktické metody vzdělávání dospělých
- Didaktické prostředky a výukové technologie ve vzdělávání dospělých
- Stárnutí a stáří
- Gerontagogika a její kontexty
- Vzdělávání seniorů